ساعت یکی از گجت‌های پوشیدنی بسیار پرطرفدار است که امروزه در طرح‌های مختلف و قابلیت‌های خارق‌العاده عرضه می‌شود و فقط یک ابزار برای تشخیص زمان محسوب نمی‌شود. ساعت‌های هوشمند نسل جدید این ابزار هستند که ویژگی‌های منحصربه‌فرد داشته و کاربرد فراوانی دارند.

اگر برای خواندن این مطلب مشتاق هستید قطعا تصمیم گرفته‌اید که یک ساعت هوشمند ایده‌آل را انتخاب و خریداری کنید. به همین منظور ما در این مقاله 8 تا از بهترین ساعت‌های هوشمند دنیا را معرفی کرده و به شما در انتخابی آگاهانه کمک خواهیم کرد.

اپل واچ سری 8

به‌عنوان جدیدترین دستگاه از سری اپل واچ، سری 8 با ارائه چند ویژگی جدید بر روی پایه‌های محکم نسل‌های قبلی خود ساخته شده است و تجربه واچرا بهتر از همیشه می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • این ساعت از سنسور تشخیص تصادف برخوردار بوده و دقیقاً مانند تشخیص سقوط، تشخیص تصادف می‌تواند علائم مربوط به یک برخورد را ثبت کند و نه تنها با شماره‌های اضطراری، بلکه با هر کسی که در مخاطبین اضطراری شما فهرست شده است تماس بگیرد.
  • سری 8 از همان صفحه‌نمایش سرتاسری استفاده می‌کند که برای اپل واچ سری 7 آورده شده بود، که از صفحه‌های ساعت بزرگ‌تر، از جمله Modular Max که حجم زیادی از اطلاعات را در صفحه ساعت جمع می‌کند، به خوبی استفاده می‌کند.

اپل واچ SE 2

اپل واچ SE (معروف به اپل واچ SE 2 یا مدل 2022) ممکن است پریمیوم ترین ساعت اپل موجود نباشد، اما همچنان بهترین توصیه ما برای اکثر افراد است. این ساعت در لیست بهترین ساعت هوشمند قرار دارد ارزان‌تر از اپل واچ سری 8 و واچ اولترا بوده درحالی که برخی از ویژگی‌های کلیدی مشابه را با قیمتی کمتر ارائه می‌کند. این ویژگی‌ها شامل همان پردازنده، منوی وسیع ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام اپل و حتی ویژگی‌های جدیدتر مانند تشخیص تصادف خودرو می‌شود.

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا در لیست بهترین ساعت هوشمند در سال 2023 قرار دارد، و با توجه به اینکه این ساعت یکی از گران‌ترین گزینه‌ها نیز است به‌خاطر ویژگی‌های زیاد و کاربردهای فراوان از محبوبیت بالایی بهره می‌برد. باتری بزرگ‌تر، کنترل‌های بیشتر، طراحی مستحکم‌تر و ویژگی‌های تخصصی متناسب با فعالیت‌های بیرون، از قابلیت‌های این ساعت به‌شمار می‌آیند.

TicWatch Pro 3

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند در میان سایر برندها هستید TicWatch Pro 3 یک گزینه بسیار کاربردی به‌شمار می‌آید. علیرغم اینکه یکی از ارزان‌ترین انتخاب‌های لیست بهترین ساعت‌های هوشمند دنیا است، عملکرد بسیار نرمی دارد و صفحه‌نمایش روشن و واضحی دارد. تمام ویژگی‌های اصلی که شما مد نظر دارید، از جمله ضربان قلب، ردیابی خواب و تناسب اندام، GPS و حتی نمایشگر سطح نویز در این ساعت طراحی شده است.

Samsung Galaxy Watch5 Pro

گلکسی واچ 5 معمولی سامسونگ در نوع خود یک ساعت هوشمند فوق‌العاده است و قطعا ارزش بررسی دارد. Watch5 Pro که با برخی از پیشرفته‌ترین حسگرهای پوشیدنی سلامت و تناسب اندام در حال حاضر موجود است، دارای یک حسگر بیومپدانس برای اندازه‌گیری مواردی مانند درصد چربی بدن، همراه با یک دماسنج است. و البته سنسورهای معمول ضربان قلب، خواب و ردیابی تناسب اندام همگی در این ساعت وجود دارند. عمر باتری نیز قابل توجه است و به شما امکان می دهد تا سه روز بسته به میزان کار شما، بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

Huawei Watch 3 Pro

واچ 3 پرو هوآوی به راحتی یکی از خوش‌تیپ‌ترین پوشیدنی‌های موجود است. اگر به دنبال یک ساعت با صفحه گرد هستید این ساعت می‌تواند بهترین گزینه در میان سایر ساعت‌ها باشد. از ویژگی‌های واچ 3 پرو هوآوی می‌توان به ردیاب تناسب اندام، باتری قوی با طول عمر بالا و زیبایی خارق‌العاده‌اشاره کرد. این برند بدون شک یک رقیب اصلی برای ساعت‌های هوشمند اپل، گوگل و سامسونگ به حساب می‌آید و حدود هشت روز با توجه به استفاده زیاد از آن می‌توان شارژ خود را حفظ کند.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2

شیائومی نیز در راستای تولید ساعت‌های هوشمند از سایر رقبا عقب نمانده و با عرضه Xiaomi Amazfit GTS 2 در لیست تولیدکنندگان بهترین ساعت هوشمند دنیا قرار گرفته است. این ساعت از صفحه نمایش با وضوح بالا برخوردار بوده و خوانایی تصویر آن رضایت بخش به نظر می‌آید. جنس بدنه ساعت Xiaomi Amazfit GTS 2 از آلومینیوم است و دوام این ساعت را بالا می‌برد.

یک ساعت ضد آب محسوب می‌شود. قابلیت شخصی سازی داشته چرا که از سیستم عامل RTOS پشتیبانی می‌کند. از امکانات این ساعت می‌توان به ردیاب مخصوص ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، سنسور وضعیت خواب و تناسب اندام، کنترل موسیقی و حتی قابلیت استفاده برای مکالمه، اشاره کرد. از 3 گیگابایت حافظه برخوردار بوده و حدود 700 موزیک در آن ذخیره می‌شود.

Watch Fit 2 Active Edition

این ساعت که از تولیدات جدید شرکت هواوی محسوب می‌شود، نسبت به نسل‌های قبل دارای صفحه نمایش بزرگتری است و از وضوح و خوانایی ویژه‌ای بهره می‌برد. Watch Fit 2 Active Edition در عمق 50 متر آب توانایی خود را از دست نمی‌دهد و می‌تواند یک ساعت مناسب برای ورزشکاران رشته‌های شنا محسوب شود. این ساعت از قابلیت مکالمه نیز برخوردار بوده و ویژگی‌های زیادی نظیر بلوتوث، قابلیت پخش موسیقی، ردیابی اکسیژن خون، ضربان قلب، بررسی شرایط استرسی بدن و همچنین کنترل را شامل می‌شود.

نکات مهم برای خرید بهترین ساعت هوشمند

اگر شما هم قصد خرید یک ساعت هوشمند را دارید حتما این نکات را در نظر گرفته تا بتوانید از این ابزار کاربردی بهترین استفاده را داشته باشید.

  1. سعی کنید ساعتی که انتخاب می‌کنید از یک رابط کاربری آسان برخوردار باشد تا بتوانید به راحتی روی آن مانور داده و از تمام برنامه‌های این ساعت بهترین بهره را ببرید.
  2. برندهای متعددی ساعت‌های هوشمند را ارائه داده‌اند که با بررسی تولیدات آن‌ها و همچنین مقایسه کیفیت و کاربرد ساعت‌ها سعی کنید یک برند را با بهترین تولید انتخاب کنید تا ساعت شما همان قابلیت‌هایی که انتظار دارید ارائه دهد.
  3. وضوح صفحه نمایش یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین ساعت هوشمند به‌شمار می‌آید. حتما این نکته را نیز در زمان خرید مد نظر قرار دهید.
  4. دوام و کیفیت متریال استفاده شده در تولید ساعت نیز از موارد مهم است که باید به آن توجه کنید.

تمام این موارد به همراه قیمت مناسب با در نظر گرفتن قابلیت‌های ویژه از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین ساعت هوشمند به‌شمار می‌آیند که شما می‌توانید با مراجعه به سایت سلام جانبی از تمام این اطلاعات بهره‌مند شوید و راهنمایی لازم را در جهت خرید این گجت پوشیدنی ویژه دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.