انتخاب بند اپل واچ

چطور مناسب ترین بند رو برای اپل واچمون انتخاب کنیم ؟

بند اپل واچ

در زمان معرفی ساعت های هوشمند توسط سازندگان محصولات دیجیتال کمتر کسی پیش بینی می کرد، استقبال از این محصولات تا به این حد باشد که در سراسر جهان همه گیر شوند و سود بسیار خوبی را برای تولیدکنندگان به همراه داشته باشد.

برند اپل یک از تولید کنندگان اولیه ساعت های هوشمند بود که این محصول در ایران با نام اپل واچ شناخته شده می باشد و همانطور که پیش بینی می شد این محصول در ایران هم بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در صنعت تکنولوژی همیشه بعد از فراگیر شدن یک محصول تولید کنندگان لوازم جانبی اقدام به معرفی و تولید محصولات جانبی برای کالای اصلی می کنند که اپل واچ هم از این قاعده مستثنی نبوده است و تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید محصولات جانبی از جمله بند برای اپل واچ کرده اند.

بند اپل واچ

با توجه به این که اپل اقدام به تولید چندین سری واچ (ساعت) کرده است، همچنین وجود تنوع زیاد بندهای تولید شده برای اپل واچ بسیاری از کاربران برای انتخاب بند مناسب برای ساعت خود به مشکل بر می خورند.

بسیاری از کاربران در زمینه انتخاب جنس بند مناسب دچار سردرگمی می گردند و با مشکل مواجه می شوند.

اما موردی که قصد بیان آن را در این مطلب برای آسان ترشدن خرید بند اپل واچ داریم این است که بند های تولید شده در کدام سری و سایزها با هم مشابه هستند و می‌توان در زمان خرید به این نکته توجه کرد.

در جدول زیر مدل های تولید شده توسط اپل آورده شده است که هر سری از این محصولات دارای دو سایز می باشد که در ادامه بیان خواهد شد که کاربر می تواند به طور مشترک از بند ساخته شده برای کدام مدل ها استفاده کند.

اپل واچ سری 1 – 2 – 3

38 میلی متری

42 میلی متری

اپل واچ سری 4 – 5 – 6

40 میلی متری

44 میلی متری

اپل واچ سری 7 – 8

41 میلی متری

45 میلی متری

اپل واچ اولترا

49 میلی متری

بدون توجه به جنس بند ساخته شده و این که مناسب کدام سری از اپل واچ ها می باشد به طور کلی می توان این طور بیان کرد :

  • بندهای سایز 38 – 40 – 41 با هم یکی هستند.
  • بندهای سایز 42 – 44 – 45 – 49 با هم یکی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.