معرفی گلس آنتی استاتیک محصول پرفروش mietubl

گلس آنتی استاتیک

گوشی های هوشمند در کنار پیشرفت تکنولوژی برای کاربرد بیشتر و راحتی مصرف کننده در زمینه های مختلف از جمله صفحه نمایش گوشی دچار تغییرات عمده ای شده اند، این تغییرات شامل ابعاد و نوع صفحه نمایش می باشد،

 با بزرگتر شدن ابعاد صفحه نمایش کاربرها همیشه نگران وارد شدن آسیب به صفحه نمایش گوشی بر اثر ضربه و خط خوردگی هستند با توجه به  جمیع موارد ذکر شده شرکت های تولید کننده زیادی اقدام به تولید لوازم جانبی های مختلف از جمله گلس (محافظ صفحه نمایش) کردند ، هر شرکتی محصولی (گلس) که تولید می کند دارای خصوصیت های بارزی می باشد اما یکسری از خصوصیت ها در تمامی گلس های تولید شده مشترک می باشد که در زمان انتخاب بهتر است به آن ها توجه کنیم.

در این مطلب به صورت مختصر به معرفی برند  mietubl و محصول پر فروش آن یعنی گلس آنتی استاتیک AntiStatic می پردازیم ،گلس تولید شده توسط این برند از پرفروش ترین محصولات در سطح جهان و ایران می باشد.

برند میتوبل فعالیت خود در زمینه لوازم جانبی موبایل را سال 1998 میلادی در شنزن چین آغاز کرد و در طی سالیان مختلف اقدام به افتتاح کارخانه های خود در رسته‌های مختلف لوازم جانبی نمود، سال 2014 اولین کارخانه ی تولید کننده محافظ صفحه نمایش (گلس) این برند افتتاح شده است، لازم به ذکر می باشد که طی سالیان موفق به اخذ گواهینامه های مختلفی شده است که کیفیت بالای محصولات این برند را به خوبی تائید می کند.

 گلس آنتی استاتیک با شعار (توجه شده در تمام جزئیات) تولید و روانه بازار گردیده است که بیراه نیست اگر بیان گردد این محصول در تحقق این شعار موفق بوده است.

این گلس دارای خصوصیت ضد الکتریسیته ساکن می باشد و در کنار شفافیت بالا تمام جزئیات صفحه نمایش را بخوبی حفظ می کند و در زمان استفاده به کاربر تجربه تماشای احساس بدون مانع بر روی صفحه نمایش را به خوبی القا می کند.

برای توضیح لازم است ذکر گردد که بعد از تمیز کردن ذرات ریز نیز به راحتی از روی این گلس پاک خواهند شد.

با توجه به پوشش موجود بر روی این گلس و استفاده از مواد نوآورانه  قابلیت استاتیک یا همان جذب از روی سطح این گلس به خوبی از بین رفته، در نتیجه با وجود این قابلیت ذرات و گرد و غبار دیگر جذب این گلس نخواهد شد .

 

این گلس  از مواد شیشه آلومینیوم بسیار با کیفیتی ساخته شده که باعث می گردد در برابر ضربات نا خواسته و حوادث دارای مقاومت بسیار بالایی باشد ،و دارا بودن ضریب سختی H 9  برای محافظت از تلفن همراه به خوبی قابل اعتماد می باشد.

گلس آهنگر آنتی استاتیک

بسیاری از افرادی که علاقه ای به استفاده گلس ندارند به این دلیل می باشد که بعضی از گلس ها عملکرد لمسی را دچار اختلال می کنند اما این گلس با توجه به مواد اولیه با کیفیت استفاده شده و سطح صاف و نرمی که دارا می باشد به هیچ عنوان باعث احساس سختی در استفاده نمی گردد در نتیجه به این صورت احساس خواهد شد که هیچ محافظی بر روی صفحه نمایش وجود ندارد.

رد اثر انگشت بر روی گلس باقی نخواهد ماند به صورتی که در حین استفاده طولانی مدت هم شفافیت تصویر به خوبی حفظ می گردد که این مورد خود تائید کننده ی کیفیت بالای این محصول می‌باشد، همچنین در برابر آب و چربی دارای مقاومت بالایی است.

در جمع بندی معرفی گلس آنتی استاتیک باید گفت که این محصول به خوبی از صفحه نمایش محافظت خواد کرد و بزرگترین بارزه آن مقاومت در برابر جذب ذرات می‌باشد که سبب می گردد از شفافیت همیشگی آن اطمینان وجود داشته باشد. 

1 دیدگاه در “معرفی گلس آنتی استاتیک محصول پرفروش mietubl

  1. בין אם זה בעבודה,בכבישים או בכל
    מקום אחר.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.