با Samsung DeX بیشتر آشنا شویم

برندهای تولید کننده گوشی و تبلت بدون شک مهم ترین هدفشان از معرفی و تولید یک محصول علاوه بر کاربردی بودن آن کسب احساس رضایت برای کاربر هنگام استفاده از آن محصول می باشد، سامسونگ در صنعت تکنولوژی نیازی به معرفی ندارد اما

بیان این نکته برای توصیف این برند لازم است که تمام شرایط را برای کاربران خود فراهم می کند تا از محصولات سامسونگ  احساس رضایت داشته باشند و بتوانند از تمام امکانات آن به خوبی بهره ببرند.

 نرم افزار Samsung DeXکه در این مطلب قصد معرفی آن را به طور مختصر داریم از همان امکانات ارائه شده توسط سامسونگ می باشد که مقصود از طراحی و معرفی آن فراهم کردن احساس رضایت بیشتر برای کاربر می باشد.

سامسونگ این نرم افزار را با شعار (با DeX دنیای دسکتاپ جدیدی باز کنید) معرفی کرده است ، از این شعار اینطور می توان برداشت کرد که این نرم افزار برای گسترش گوشی و یا تبلت به یک دنیای فراتر می‌باشد و در واقع سامسونگ  DeX ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار می باشد که به شما این امکان را می دهد که گوشی و تبلت خود را با چند اقدام ساده  به یک رایانه رومیزی تبدیل کنید

گوشی و یا تبلت خود را به صفحه نمایش بزرگ تر ببرید:

  • با این اپلیکیشن می توانید به کمک کابل، گوشی خود را به راحتی به یک تلویزیون و یا مانیتور متصل کنید و از امکانات گوشی یا تبلت خود در دنیایی فراتر و وسیع تر بهره ببرید.

دیگر محدود نیستید:

  • با این اپلیکیشن می توانید به راحتی به دو صفحه نمایش دسترسی داشته باشید به این صورت که مقداری از فعالیت های خود مانند پخش ویدیو و صدا را در یک تلویزیون و یا مانیتور انجام دهید و همزمان در گوشی یا تبلت خود به کارهای شخصی مانند بررسی اسناد بپردازید و دیگر مانعی برای انجام فعالیت های همزمان شما وجود ندارد .
Previous
Next

شبیه یک تبلت است اما با عملکرد یک رایانه شخصی:

  • اگر تبلت سامسونگ را دارید می توانید با کمک DeX از  تبلت خود به مانند یک رایانه شخصی استفاده نمایید ،به این صورت که چندین پنجره باز داشته باشید و از امکانات آن به خوبی بهره ببرید و به عنوان پیشنهاد اگر برای تبلت خود کیبورد تهیه کنید این عملکرد برای شما مطمئنا کامل تر و با امکانات بیشتری خواهد بود .
  • سامسونگ برای محصولات خود اقدام به تولید لوازم جانبی از جمله کیف و کاور نموده است که بعضی از این مدل ها همراه آن ها کیبورد نیز تعبیه شده که می توانید جهت آشنایی بیشتر این کاورها را در سایت سلام‌جانبی مشاهده کنید.

در پایان می توان گفت DeX حالت چند پنجره ای یا صفحه نمایش تقسیم شده
اندروید را گسترش می دهد و به شما این امکان را می دهد به راحتی بین برنامه ها،
ابزارها و دستگاه ها چند کار را انجام دهید این شرایط برای گو شی ها و تبلت های
نسل جدید فراهم شده است تا تمام محدودیت هایی که برای گسترش دسترسی ها وجود داشتند
تا حدودی کنار گذاشته شوند.



منبع عکس ها : https://www.samsung.com/us/apps/dex/

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.