بررسی و مقایسه هندزفری های ایمیکی (T12 ,T13 ,mt1 ,mt2)

همانطور که می‌دانید امروزه شرکت‌های زیادی وجود دارند که در حوزه لوازم جانبی فعالیت می‌کنند که برند ایمیکی یکی از آنها است. این برند تحت حمایت شرکت شیائومی فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته محصولات خود را با کیفیت مطلوب و قابل توجهی ارائه کند.

هندزفری های ایمیکی علاوه بر تمامی ویژگی‌ها و امکانات خود دارای ارزش خرید بالایی است که از قیمت خوبی نیز برخوردار بوده. ما در اینجا آماده کرده‌ایم که با اطلاع از این مطالب می‌توانید یک خرید خوب و با کیفیت از این برند داشته باشید.

ویژگی و مشخصات هندزفری T12 ایمیکی

این محصول بی‌نظیر برند ایمیکی در کنار تمامی مشخصه‌ها و امکانات کاربردی آن دارای یک قیمت مناسب بوده که ارزش خرید آن را افزایش داده است. لازم به ذکر است که ابعاد آن 69.2 در 42.6 در ۲۵ میلیمتر بوده که وزن آن نیز چیزی حدود ۴۴ گرم است.

بدنه این هندزفری توسط پلاستیک ABS تهیه شده که این امر باعث کاهش وزن آن و خوش دست شدن آن شده و می‌توانید از کاور جهت مراقبت از بدنه آن نیز استفاده نمایید. بر روی کیس هندزفری ایمیکی یک نمایشگر led قرار دارد که با خارج کردن یکی از بادزها روشن شده و مشخصات هندزفری مانند میزان شارژ و قابلیت‌های آن را نمایش می‌دهد.

بلوتوث در نظر گرفته شده جهت اتصال و کار کردن با این دستگاه نسخه 5.2 بوده که از کیفیت صدا و اتصال قوی برخوردار است که می‌توانید به سیستم عامل‌های مختلف نظیر اندروید و ios وصل شوید. لازم به ذکر است که برد فناوری این بلوتوث تا ۱۰ متر نیز می‌رسد و پس از اینکه شما هندزفری را از کیس خارج نمایید به صورت خودکار با گوشی شما متصل می‌شود. وجود فناوری ENC درون این دستگاه باعث شده تا در محیط‌های پر سر و صدا بتوانید مکالمه با کیفیتی داشته باشید و انتقال صدای مطلوب و قابل توجهی دارد.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت محصول ایمیکی در واقع وجود بیس در پخش موزیک و همچنین کیفیت بالای پخش موزیک بوده که این نکته توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است. به نوعی که قابلیت‌ها و کیفیت این دستگاه متناسب با قیمت آن کاملاً شمار شگفت زده خواهد کرد و متوجه خواهید شد که از ارزش خرید بالای برخوردار است.

از آنجا که باتری قدرتمند برای این نوع از لوازم‌های جانبی از اهمیت بالایی برخوردار است برند ایمیکی یک باتری ۸۰۰ میلی آمپری برای این محصول در نظر گرفته است. طبق گفته شرکت هنگام استفاده از موسیقی می‌توانید تا ۶ ساعت مداوم از آن استفاده کنید و در صورت استفاده از کیس این زمان به ۵۰ ساعت نیز می‌رسد.

مقایسه هندزفری ایمیکی مدل T13

یکی از جدیدترین هندزفری های بلوتوثی ایمیکی که وارد بازار شده است هندزفری مدل T13 بوده که اخیرا عرضه شده است. معمولا تمامی این نوع از محصولات دارای فناوری بلوتوث بوده که دوره به دوره نسخه آنها پیشرفته‌تر و بلوتوث آنها نیز قدرتمندتر می‌شود که بتوانید در هر زمانی که خواستید اقدام به گوش کردن موزیک و برقراری تماس کنید.

این سری از محصولات ایمیکی را می‌توانید قسمت‌های مختلف آن را تعویض کنید و متناسب با سلیقه خودتان به نوعی شخصی سازی نمایید همچنین به کمک این قابلیت می‌توانید یک هندزفری متناسب با سایز و ابعاد گوش خودتان تهیه نمایید.

طراحی آرگونومی این محصول باعث شده تا سازگاری مناسبی با گوش شما داشته باشد و به هیچ عنوان احساس بدی را به شما منتقل نخواهد کرد. وجود کیس برای این محصول باعث شده تا هم از هندزفری‌ها مراقبت شود و هم اینکه در صورت نبود شارژ اقدام به شارژ کردن بادزها نماید.

زمانی که برای اولین بار آنها را با دستگاه خودتان تنظیم می‌نمایید در دفعات دیگر زمانی که آن‌ها را از کیس خارج می‌نمایید به صورت خودکار به دستگاه شما متصل می‌شوند. جالب است بدانید که این محصول در برابر آب مقاوم بوده و استاندارد به کار رفته در آن IPX5 بوده که توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

به دنبال این اتفاق در حالت‌های مختلف نظیر ورزش و یا بارش باران در این باره خیالتان راحت باشد که هیچ آسیبی به دستگاه وارد نمی‌شود. به این نکته توجه کنید که همانطور که این دستگاه مقاوم در برابر آب است اما نباید آن را مستقیم درون آب قرار دهید. همچنین هر کدام از این شاخه‌ها دارای باتری ۳۰ میلی آمپری بوده که می‌توانید تا ۴ الی ۴.۵ ساعت به صورت مداوم به موسیقی گوش دهید و در صورت وجود کیس این مقدار تا ۲۰ ساعت نیز افزایش پیدا می‌کند.

هندزفری بلوتوثی مدل MT1

یکی از نکات قابل توجه درباره ظاهر این بلوتوث تخت بودن آن است که می‌تواند توجه شما را به سمت خود جلب کند. بدنه فوق العاده نازک و همچنین وزن سبک آن این محصول را بسیار خوش دست کرده و در عین حال از مقاومت خوبی نیز برخوردار است.

ابعاد این محصول 57.7*46*18 میلیمتر بوده و وزن آن نیز چیزی حدود ۴۶ گرم است که باعث شده تا حمل و نقل آن بسیار راحت و ساده باشد. طراحی یکپارچه و آرگونومی آن یکی دیگر از مزایای آن به شمار رفته که با وجود کیس میزان شارژدهی آن نیز تا حدود قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

فناوری بلوتوث به کار رفته در این دستگاه نسخه ۵.۳ بوده که برد آن نیز تا ۱۰ متر می‌رسد و اگر مانع خاصی در میان آن نباشد می‌تواند در این مسافت کیفیت صدای خوبی را منتقل کند. لازم به ذکر است که هندزفری بلوتوثی ایمیکی مدل MT1 در برابر آب مقاوم بوده و دارای فناوری IPX4 می‌باشد که در حالت‌های مختلف با برخورد آب هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید؛ اما به این نکته توجه کنید که نباید آن را به صورت مستقیم درون آب قرار دهید. وجود باتری ۳۰۰ میلی آمپری در این هندزفری باعث شده که هر کدام از آنها تا حدود ۴ ساعت به صورت مداوم برای شما کار کنند و با وجود کیس نیز این مقدار افزایش خواهد یافت.

بررسی ارزش خرید هندزفری ایمیکی MT2

یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر برند ایمیکی هندزفری بیسیم مدل MT2 بوده که در مقایسه با سایر محصولات همرده خود حرفی برای گفتن دارد. این محصول با استفاده از یک فناوری بلوتوث با نسخه بالا امکان اتصال به انواع گوشی و تبلت‌ها را داشته که می‌تواند یک صدای بی‌کیفیت و بی‌نقصی را برای شما ارائه نماید.

نکته قابل توجه درباره آن مقاوم بودن در برابر آب است که از فناوری IPX4 برخوردار است اما در عین حال نباید آن را مستقیم درون آب قرار دهید در برابر آب‌های سطحی مقاوم است.

باتری در نظر گرفته شده برای این هندزفری ۴۵۰ میلی آمپری بوده که با یک ساعت شارژ می‌تواند دستگاه را کاملاً شارژ نماید. همچنین کیس آن نیز تنها در ۱.۵ ساعت کاملا شارژ می‌شود که می‌تواند تا حدود ۴.۵ ساعت بی‌وقفه برایتان موسیقی پخش کند که این مقدار با وجود کیس افزایش می‌یابد. همچنین شما می‌توانید از روی کیس دستگاه نیز صدای آن را کنترل نمایید‌.

جمع بندی

در نهایت اگر شما قصد خرید هندزفری های بلوتوثی برند ایمیکی را دارید می‌توانید با کمک این مطالب نسبت به انواع مدل‌های آن کاملاً آشنا شوید و یک انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید. همواره از آنجا که این برند زیر شاخه مجموعه شیائومی بوده نسبت به کیفیت محصولات خود حساس بوده و در قیمت خود بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌کند. در اینجا به برخی از هندزفری های ایمیکی اشاره کردیم که امیدواریم این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.