بررسی و مقایسه ساعت های هوشمند‌ ایمیکی (se1 , sf1 , tg1, sf1e)

در واقع ساعت های هوشمند ایمیکی توسط این کمپانی بزرگ شیائومی که با کمپانی‌های دیگری مانند REDMI و POCO همکاری داشته عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که کمپانی شیائومی دارای برخی زیر مجموعه‌هایی است که آن‌ها با همکاری یکدیگر به تولید برخی محصولات پرداخته‌اند.

به طور مثال برند imilab که با برند ایمیکی همکاری داشته در نتیجه این همکاری شاهد برخی ساعت‌ها و سایر لوازم‌های جانبی دیگر هستیم. در اینجا ما می‌خواهیم این سری از ساعت‌های برند ایمکی را بررسی کنیم و با مقایسه آن‌ها یک آشنایی کلی نسبت به آن‌ها داشته باشیم.

بررسی ساعت برند ایمیکی مدل SF1

جالب است بدانید که این سری از ساعت‌های هوشمند شیائومی را که تحت عنوان IMIKI SF1 به بازار عرضه شده را می‌بایست یک گجت منحصر به فرد معرفی کنیم. این محصول دارای طیف وسیعی از امکانات و ویژگی‌های مختلف بوده و با یک صفحه نمایش 2.01 اینچی Super retina AMOLED تصویری با کیفیت و با وضوح بالا را به شما نشان می‌دهد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این ساعت در واقع قابلیت برقراری تماس با بلوتوث بوده که امکان آن را نسبت به سایر محصولات هم‌رده خود متمایز می‌کند.

بدنه این ساعت از فلز ساخته شده و با ابعاد 45.8*37*10.2 در دسترس شما قرار می‌گیرد که وزن آن نیز چیزی حدود 39.8 گرم می‌باشد. بند در نظر گرفته شده برای این ساعت از جنس سیلیکون و با ابعاد ۲۲ میلیمتری است که در ابعاد و متناسب با محصول بهترین گزینه‌ای است که می‌توان برای آن در نظر گرفت.

سیستم روشنایی آن به نحوی یه گردیده که می‌توانید زیر نور آفتاب و در مکان‌های پرنور نیز از آن استفاده کنید و پشتیبانی از زبان‌های زنده دنیا و وجود زبان فارسی در منوی آن نیز جز دیگر امکانات آن به شمار می‌آید.

ساعت هوشمند مدل SE1 شیائومی

این سری از ساعت‌ها یکی دیگر از محصولات برند یکی بوده که دارای ویژگی‌های بی‌نظیر و قابل توجهی است. شما در این ساعت مواردی مانند استاندارد ip67، پشتیبانی از زبان فارسی، کنترل کردن میزان اکسیژن خون و همچنین ضربان قلب و‌… را می‌توانید مشاهده کنید.

این محصول با ابعاد 48.3 در 39.05 در 10.8 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن چیزی حدود ۳۹ گرم می‌باشد. بدنه آن از جنس پلاستیک با کیفیت ABS و PC ساخته شده که این امر باعث کاهش وزن ساعت و افزایش تنوع رنگ آن شده است.

شما می‌توانید بند آن را با گزینه دلخواه خودتان تعویض کنید و بند در نظر گرفته شده برای آن از جنس سیلیکون بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. همچنین این محصول از سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می‌کند و از طریق بلوتوث نیز می‌تواند به سری‌های مختلف اندروید و ios متصل شود.

نکته قابل توجه درباره آن نگهداری شارژ به مدت ۱۵ روز در حالت استند بای بوده که این نشان دهنده قدرت بالای باتری آن است. وجود حالت‌های مختلف ورزشی و دیگر موارد جز امکانات مهم آن به شمار می‌آید که تمامی آن‌ها در کنار یکدیگر این محصول را به بهترین ساعت هوشمند تبدیل کرده است.

مدل TG1 برند ایمیکی + بررسی

اگر شما به دنبال یک محصولی هستید که ای ویژگی‌های بسیار زیادی باشد و کاملاً شما را بی‌نیاز کند حتماً باید مدل TG1 برند ایمیکی را تهیه نمایید. امروزه قیمت ساعت‌های هوشمند در سطح بازار متنوع بوده که می‌توانید بر اساس میزان قابلیت و ویژگی‌های آن اقدام به خرید کنید؛ در حالی که این ساعت نسبت به همرده‌های خود قیمتی مناسب‌تر و امکانات بیشتر دارد.

قطعاً مهم‌ترین قسمتی که یک ساعت می‌تواند داشته باشد صفحه نمایش آن بوده چرا که تمامی اطلاعات و قابلیت‌ها از آن قرار است به نمایش گذاشته شود. این ساعت از نمایشگر 1.43 برخوردار بوده و رزولوشن آن 466*466 پیکسل می‌باشد که تصاویر را با بهترین کیفیت ممکن به نمایش می‌گذارد.

همواره وجود یک اسپیکر و میکروفون قدرتمند در آن باعث شده تا بتوانید مکالمات با کیفیت‌تری داشته باشید که انجام این کار توسط بلوتوث نیز امکان‌پذیر است. ابعاد این محصول 265*45.3*10.6 میلیمتر بوده که وزن آن هم چیزی حدود ۴۷ گرم می‌باشد که در واقع این وزن با احتساب بند در نظر گرفته شده و اگر ساعت را بدون بند وزن کنید وزن آن به ۳۲ گرم کاهش پیدا می‌کند.

پشتیبانی از انواع زبان‌های دنیا و همچنین وجود زبان فارسی در منوی آن جز دیگر امکانات آن به شمار می‌آید که سرویس بهتری را به شما ارائه می‌دهد. وجود سنسورها و حالت‌های مختلف در ساعت‌های هوشمند امروزه یکی از موارد مهم بوده که شما در این ساعت شاهد سنسورهای سلامتی با دقت و کیفیت بسیار بالا هستید. مواردی مانند بررسی میزان ضربان قلب پایش وضعیت خواب میزان اکسیژن میزان فشار خون و … اشاره کرد. و در آخر به باتری آن اشاره کنیم که اگر یک بار آن را شارژ نمایید تا ۱۵ روز دیگر نیاز به شارژ مجدد ندارید و ظرفیت باتری آن ۳۰۰ میلی آمپر بوده که در دو ساعت کامل شارژ می‌شود.

مقایسه مدل Sf1e شیائومی

یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند معروف برند ایمیکی مدل SF1E بوده که این گجت در نوع خود بهترین است. قابلیت برقراری تماس به کمک بلوتوث و همچنین ابعاد و وزن مناسب از مهمترین مشخصه‌های آن به شمار می‌آید. کیفیت بالای صفحه نمایش و همچنین قابلیت استفاده از آن در مکان‌های پرنور و زیر نور آفتاب باعث شده تا توجه افراد زیادی به سمت آن جلب شود.

شما می‌توانید این ساعت‌ها را در رنگ‌های مشکی قهوه‌ای و نقره‌ای تهیه کنید و متناسب با بند ساعت یک ست بی‌نظیر ایجاد نمایید. جالب است بدانید که ظرفیت باتری این ساعت ۲۸۰ میلی آمپر بوده و با یک بار شارژ کردن تا ۳۰ روز می‌تواند در حالت استند بای قرار بگیرد.

برای اینکه بتوانید از تمامی کاربردهای آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید می‌توانید اپلیکیشن مخصوص این ساعت را نصب نمایید و قابلیت‌هایی مانند شخصی‌سازی و استفاده‌بهتر برخوردار شوید. پشتیبانی از فناوری ip68 به دنبال وجود حالت‌های مختلف ورزشی و واچ فیس‌های فراوان این گجت را بسیار محبوب کرده است. همچنین مانند سایر گجت‌های هوشمند می‌توانید از سنسورهای سلامتی آن نیز بهره ببرید که از دقت بالایی برخوردار است.

جمع بندی

برند ایمیکی که یکی از زیرشاخه‌های برند شیائومی بوده همواره در تولید ساعت‌های هوشمند پیشگام بوده و می‌توانید این سری از ساعت‌ها را تنها با مراجعه به سایت سلام جانبی تهیه نمایید. این سایت همواره تمامی مشخصات و توضیحات تکمیلی درباره این سایت‌های هوشمند را برای شما ارائه کرده و می‌توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید. کارنامه درخشان ما در این حوزه نشان دهنده استمرار و فعالیت جدی‌مان در این حوزه بوده و کسب رضایت مشتری از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.